Sunday, June 12, 2011

~AUDIT~

Salam...hi,

Dear followers...hari nie aku dalam keadaan berdebar2 coz UiTM Cawangan melaka (tempat aku keje) ada visitor yang di kenali sebagai Auditor..first time aku tgk tempat parking kete jam 9.00 pagi penuh...biasanya 10.30 baru ramai org..maklumlah hari nie ada Auditor datang..takut seh...erm dengan tema purple..biasalah warna UiTM, semua dah bersiap sedia dengan weapon masing2 untuk berhadapan dengan para Auditor..tapi mcm biasa..aku masih kena attend kelas..nasib baik satu kelas je..kalau tak...masak aku...Auditor akan terjah je mcm Abg rambut ketak (Nas Ahmad, Melodi)...hehehhe..tapi smpai lepas lunch masih blum nampak batang hidung para Auditor..mungkin tak kena kot aku kali nie..tapi my bos, Puan Zaini dah di panggil...but biasalah Puan Zaini semua info di hujung jari...kacang je...ehhehe...erm today ingat nak gerak balik awal skit..letih seh ulang alik kl-melak-kl hari2...ehhehhehe...okies, get to go..adios amigos..

Regards,


Miss Burberry

No comments:

Post a Comment