Tuesday, June 14, 2011

~my little sweet heart~


~my sweet little boyfriend & girlfriend ~
Salam...hi,

Entry kali nie aku nak kongsi sedikit cerita tentang my little pumpkin redza&raisha...actually both of them adalah jantung hati kami semua..especially my late mom...she loves them so much...sejak 2 bulan mama takder...dua2 beradik tulah yang jadi penghibur di kala sunyi..memang aku tak nafikan...aku terlalu sayangkan mereka berdua..dan one day aku berdoa agar mereka akan menjadi orang yang berjaya kelak...(nanti abang n adik jaga maksu ye)...kasih sayang aku terhadap mereka tak berbelah bagi...sehingga kan bila aku marah kan mereka..especially redza...malamnya aku akan nangis nak peluk dia dan mintak maaf...bila tgk n dgr kes2 orang buang bayi aku rasa nak marah dan tak bleh nak terima semua tue..yelah walaupun redza&raisha bukanlah anak kandung aku, tapi aku sangat sayangkan mereka..tapi orang2 yang sanggup buang bayi tue takder hati perut langsung ker (mak marah nie..ish...:(....)erm tuelah aku harap agar mereka semua nie akan menerima balasan yang setimpal...kelak...to my dearest redza&raisha..maksue sngat sayangkan kalian berdua..doa maksue sentiasa bersama-sama kalian...sapa pandai..sapa eleh...angkat tangan (ayat yang selalu mencuit hati ku)

No comments:

Post a Comment