Tuesday, June 14, 2011

~ pengorbanan~


~Cinta Abadi...Cinta Yang Satu~

Salam...hi,

Dear followers...apakah erti pengorbanan yang sebenar..adakah ianya bermaksud kita harus berkorban apa saja..harta atau pun nyawa (ish...sekali p. pamblee lah...)...untuk aku, aku sanggup berkorban segalanya buat yang Maha Pencipta, Keluarga dan Sahabat..namun apakah erti pengorbanan sebenar.. Arwah mama pernah berpesan (pesanan itu akan ku ingat sampai mati)...bila hidup berpasangan (with your hubby) kita mesti saling bertolak ansur dan berkorban...aku dapat lihat betapa hebatnya cinta Encik Ahmad (ayah) and Arwah Puan Radziyah (late mama) yang sanggup berkorban apa saja demi membesarkan anak2..tak terbalas jasa baik mereka berdua...sememangnya jasa Ayah & Mama tak mampu kita balas walaupun kita hidup 1000 tahun sekali pun...Aku sentiasa terfikir tentang adakah apa yang aku buat selama ini boleh di katakan satu pengorbanan....mungkin ya? mungkin tidak? tepuk dada tanya lah hati...

No comments:

Post a Comment