Tuesday, June 21, 2011

~ Inikah Yang Di Namakan Ketenangan ~

Salam...hi,


I am sorry (tagline Amir Maharajalawak)...coz dah lama tak masukkan entry..bukan malas, tapi segan (malas lah tue)...bukan sama ker maksudnya tue:)...namun apa yang aku nak highlight kat sini ialah berhubung satu perkara yang besar dalam hidup aku...masih terngiang-ngiang kata-kata ini..."Ini merupakan pengajaran sampai ke mati"...yes I do admit it..pengajaran yang tak mungkin aku lupakan..akan bersemadi parutnya di dalam hati ini..namun aku ckup tenang..setenang-tenang2nya...aku bersyukur ke hadrat Illahi di atas kesempatan yang di berikan untuk aku bertaubat..jika aku di beri ruang untuk turn back time...aku inginkan zaman kanak2ku di mana semuanya serba indah...tanpa sebarang masalah.....alangkah bahagianya aku ketika itu..semuanya bagaikan mimpi..Namun aku redha dgn ketentuan Illahi..apa yang mampu aku buat adalah terus berdoa untuk yang terbaik..

No comments:

Post a Comment