Thursday, June 2, 2011

~Seth Tan~

Salam...hi,


Mesti ada yang tertarik dgn tajuk entry kali ini..nak2 lagi kepada penonton setia tv3 slot akasia...samalah macm aku yang dah jatuh cinta dengan cerita nie (Nora Elena) sehingga sanggup pg tgk kat kdai makan..coz aku ada kelas malam so tak sempat nak balik umah...sambil2 having my dinner aku suruh 'adik bleh tlong bukak tv3 tak?' dengan muka yang tak malu...anyway bagi aku cerita nie menarik..dan tertarik..dah banyak blog entry yang aku baca menceritakan sinopsis tentang cerita nie..so aku tak mau buat siaran ulangan..but today i just want to write about watak hero dalam cite nie...siapa lagi kalau bukan 'Seth Tan' (Aaron Aziz).  Sesungguhnya my sis yang paling paranoid dgn cik abang Aaron kita nie..sampaikan dia kata nak koma...sememangnya tidak dapat dinafikan Aaron Aziz memang bijak mengemudi watak nie sampai ramai yang tak tido malam...Selain itu, cara Aaron melakonkan watak nie..sehinggakan hati kecil ku berkata-kata 'I wish to have a husband like you'...hehehhe...encik fiancee jangan marah ye...ehheheh...tapi tuelah aku memang jatuh cinta habis dgn cara lakonan dia..so sweet..n romantik habis..erm tak sabar nak tunggu cite tue next week..kekekkeke...ok t kita smbung lagi..daaa

p/s: bagi yang tak tahu cerita nie di adaptasi dari sebuah novel berjudul Kasih Yang Suci

2 comments: