Wednesday, June 29, 2011

~perjalanan yang belum pasti~

Salam...hi,

Hari ini aku masih tercari-cari apa itu erti kepastian...aku masih berbelah bahagi dan masih tidak dapat mencari jawapan yang benar...erm bukannya aku ni cerewet..tapi masih lagi belum confirm apa yang aku nak sebenarnya..so to my dear followers boleh tak kalian berikan sedikit pendapat berhubung perkara ini...Insyallah majlis akad nikah aku akan di adakan di Putrajaya..tapi tarikhnya ~biarlah rahsia~....dan majlis resepsi ku akan di adakan di Penang...masalah aku skrang nie majlis di Penang...di Putrajaya tu cuma majlis yang simple aje..so aku kira dah settle..cadangan aku n my sis~xxboramxx~ adalah untuk memanggil 1000 jemputan sahaja bagi kedua-dua belah pihak...dan majlis tue akan di adakan pada sebelah malam...jadi kami decide untuk buat gerai style...maksudnya...700 orang (tempahan nasi+lauk pauk kenduri), 300 pinggan (char keow teow), 300 keping popia basah (sg. dua) dan mungkin sate atau kambing golek...tapi masalahnya ada family yang tak setuju..what do you think?is it ok to come out with that style of menu?ke makanan utama nasi tue untuk panggilan 1000 orang jugak..ish pening lah...


No comments:

Post a Comment